مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 18:202023-01-04سياسي

با ابلاغ الحاق زمین تا 2 سال آینده همه رزنی ها صاحبخانه می شوند


به دنبال آن هستیم که مشکل مسکن شهرستان را برای 20 تا 30 سال آینده حل کنیم برای همین تصمیم گرفتیم به محدوده شهر رزن و دمق الحاق انجام شود اما تا به امروز این الحاق ابلاغ نشده و از راه و شهرسازی گلایه مندیم.

- ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: به دنبال آن هستیم که مشکل مسکن شهرستان را برای 20 تا 30 سال آینده حل کنیم برای همین تصمیم گرفتیم به محدوده شهر رزن و دمق الحاق انجام شود اما تا به امروز این الحاق ابلاغ نشده و از راه و شهرسازی گلایه مندیم.

علی اصغر غفاری آثار چهارشنبه 14 دی ماه در شورای مسکن رزن شهرستان که با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: موضوع مسکن سیاست دولت است و بحث الحاق زمین به محدوده شهر رزن و دمق با حضور استاندار مصوب شده و ما همچنان منتظر ابلاغ آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بنا داریم برای 20 سال آینده تمامی نیاز مردم را در بحث مسکن به عنوان شهرستان نمونه کشور حل کنیم و در این رابطه یک ریال از دولت نمی خواهیم.

غفاری آثار ادامه داد: 2700 نفر در شهر رزن برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد، 850 نفر تایید شده اند و بسیاری نیز که هنوز نیامده اند منتظرند ببیند چه اتفاقی در این رابطه خواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ابلاغ الحاق زمین تا 2 سال آینده همه رزنی ها صاحبخانه می شوند

با ابلاغ الحاق زمین تا 2 سال آینده همه رزنی ها صاحبخانه می شوند