مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 16:552023-01-04پزشكي

ثبت کمترین بیماران سالک طی 23 سال اخیر در دامغان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ثبت کمترین بیمار سالک در شهرستان دامغان از ابتدای شیوع این بیماری در این شهرستان طی بیش از دو دهه اخیر خبر داد.

- دکتر کامران قدس 14دی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از گذشت 23 سال از زمان شروع بیماری سالک در شهرستان دامغان، خوشبختانه در سال 1401 کمترین آمار مبتلایان به بیماری سالک در مدت این 23 سال ثبت شده است.

وی ضمن قدردانی از فرمانداری دامغان، بخشداری ها و دهیاری های این شهرستان، اداره های منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط با مقابله با شیوع این بیماری، تاکید کرد: حفظ و ارتقای بیش از پیش این موضوع نیاز به ادامه برنامه ها و حمایت ها را دارد و در صورت غفلت و کوتاهی به سرعت آمار این بیماری قابل افزایش خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اینکه بیماری سالک در شهرستان دامغان از سال 1378 بروز پیدا کرده ادامه داد: هر ساله تعدادی قابل توجهی از مردم این شهرستان به این بیماری مبتلا می شدند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل قرارگاه مبارزه با بیماری سالک از اسفند سال 99 با پیشنهاد دانشگاه و با دستور استاندار وقت سمنان و به ریاست فرمانداری دامغان شروع بکار کرد افزود: با تشکیل قرارگاه مبارزه با سالک و تقسیم وظایف و اقدام عملیاتی مطلوبی که توسط ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت کمترین بیماران سالک طی 23 سال اخیر در دامغان

ثبت کمترین بیماران سالک طی 23 سال اخیر در دامغان