مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 16:352023-01-04سياسي

امروز جنگ رسانه ای در اولویت دشمن قرار دارد


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: امروز جنگ رسانه ای در اولویت دشمنان قسم خورده این نظام است و رسانه ملی در راس این هرم با هجمه ها مقابله می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا ابراهیمی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد به قدمت مرکز مهاباد اشاره کرد و یادآور شد: استان ما از معدود استان هایی است که 2 مرکز صدا و سیما دارد و این ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد اتحاد و همدلی بین مذاهب و مقابله با تبلیغ و دشمنی رسانه های معاند در جهت ایجاد ناامنی در منطقه است.

وی با بیان اینکه فعالیت رسانه ملی همچنان نیاز به تقویت دارد، اظهار کرد: امروزه صدها رسانه به صورت مستقیم علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند و برای مقابله با این هجمه نیازمند این هستیم که صدا و سیما با تمام توان پای کار باشد.

امام جمعه مهاباد هم در سخنانی گفت: صدا و سیمای مرکز مهاباد با تمام محدودیت های مالی و امکاناتی خود و با همت کارکنان شایسته توانسته در برابر هجمه چند ده شبکه ماهواره ای مقابله کند و این قابل قدردانی است.

ماموستا عبدالسلام امامی همچنین از فعالیت های چندین ساله مدیرکل سابق صداوسیما مرکز مهاباد بویژه در راستای ترویج فرهنگ اهل سنت قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز جنگ رسانه ای در اولویت دشمن قرار دارد

امروز جنگ رسانه ای در اولویت دشمن قرار دارد