مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:552023-01-04حوادث

کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی از طریق تلگرام در شهرستان فارسان


فرمانده انتظامی شهرستان فارسان گفت: یک کلاهبردار از طریق تلگرام و با شگرد سرمایه گذاری در یک پروژه ساخت نرم افزار خدماتی بیش از 2 میلیارد ریال به جیب زد.

- غضنفر محمدحسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: پیرو وصول یک فقره پرونده از دادسرای شهرستان فارسان مبنی بر کلاهبرداری رایانه ای در فارسان، تحقیقات از شاکی بعمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان افزود: شاکی بیان داشت با شخص ناشناسی در تلگرام آشنا شدم که بنده را با شگرد سرمایه گذاری در یک پروژه ساخت نرم افزار خدماتی اغفال کرد، بنده نیز مجموعاً 2 میلیارد و 145 میلیون ریال از طریق درگاه اینترنتی واریز کردم.

وی ادامه داد: شاکی بعد از پی بردن به کلاهبرداری شکایت کرده و  پرونده پس از ثبت در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

محمدحسینی بیان داشت: پس از بررسی پرینت حساب شاکی و اقدامات فنی و مهندسی و اخذ استعلامات لازم، متهم در تهران شناسایی و پرونده به دادسرا ارسال و پس از تنظیم نیابت قضایی به استان تهران ارسال شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان فارسان در پایان از شهروندان در خواست کرد از خرید یا پیش خرید از سایت های متفرقه و فاقد مجوز یا شبکه های اجتماعی خودداری کنند و اگر قصد فعالیت آنلاین دارند حتماً از سایت های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی از طریق تلگرام در شهرستان فارسان

کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی از طریق تلگرام در شهرستان فارسان