مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:502023-01-04فرهنگي

آغاز فروش بلیت برای کنسرت ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به زودی دومین جلسه شورای عالی سینما در دوره جدید برگزار می شود، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز کنسرت های موسیقی خبر داد و گفت که از سرگیری فعالیت های موسیقی با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به زودی دومین جلسه شورای عالی سینما در دوره جدید برگزار می شود، گفت: در این جلسه پیگیر سرانجام مصوبات جلسه اول نیز خواهیم بود تا در کنار اعتبارات خوبی که دولت اختصاص داده، شاهد تحول جدی در خصوص تولیدات سینمایی باشیم.

وی درباره آخرین برنامه ریزی ها در خصوص جشنواره های فجر اظهار داشت: امسال جشنواره ها همزمان با برگزاری در پایتخت، با رویکرد استانی در سایر استان ها نیز برگزار می شود.

به عنوان نمونه در جشنواره تئاتر فجر، استان ها در چهار منطقه تقسیم شده تا مخاطبان هنر تئاتر در سایر استان ها نیز بتوانند از آثار این جشنواره بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فروش بلیت برای کنسرت ها

آغاز فروش بلیت برای کنسرت ها