مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:352023-01-04اقتصادي

لزوم تشکیل کمیته رتبه بندی سبز در دانشگاه تربیت مدرس


در چهل و دومین جلسه شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه تربیت مدرس که در دفتر معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی برگزار شد، برلزوم تشکیل کمیته رتبه بندی سبز دانشگاه تاکید شد.

- در چهل و دومین جلسه شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه تربیت مدرس که در دفتر معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی برگزار شد، برلزوم تشکیل کمیته رتبه بندی سبز دانشگاه تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست دکتر خدایار معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به جنگل تحقیقاتی دانشگاه در نور بر لزوم تهیه طرح توسعه پایدار این جنگل در سه شاخه آموزشی، پژوهشی و اکوتوریسم و اقتصادی تاکید کرد.

در ادامه با تاکید بر لزوم بهره برداری از ظرفیت شورای راهبری مدیریت سبز در طرح جامع دانشگاه مقرر شد جنبه های زیست محیطی در همه طرح های دانشگاه از جمله طرح جامع دیده شود.

در ادامه نشست مهندسی سهیلی مدیر دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی در خصوص اقدامات پیش بینی شده در خوابگاه سبز دانشجویی توضیحاتی عنوان کرد.

در این نشست در خصوص رتبه بندی سبز دانشگاه (UI Green Metric) و اهمیت آن بحث و بررسی شد و لزوم تشکیل کمیته ای در این باره و الزام همکاری همه دانشکده ها و واحد ها با این کمیته جهت تکمیل اطلاعات مورد نیاز آن تأکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل کمیته رتبه بندی سبز در دانشگاه تربیت مدرس

لزوم تشکیل کمیته رتبه بندی سبز در دانشگاه تربیت مدرس