مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:252023-01-04بين الملل

سفر رییس دستگاه اطلاعات مصر به خارطوم با توصیه هایی برای البرهان


همزمان با اقدامات پیاپی طرف های حاکم در همسایه جنوبی مصر در تشکل های نظامی و مدنی مختلف، به نظر می رسد دستگاه های مصر مرتبط با پرونده بحران سودان نیز برای تاثیرگذاری واقعی بر عرصه سیاسی خارطوم تلاش می کنند.

- همزمان با اقدامات پیاپی طرف های حاکم در همسایه جنوبی مصر در تشکل های نظامی و مدنی مختلف، به نظر می رسد دستگاه های مصر مرتبط با پرونده بحران سودان نیز برای تاثیرگذاری واقعی بر عرصه سیاسی خارطوم تلاش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، سفر روز دوشنبه عباس کامل، رییس دستگاه اطلاعات مصر به خارطوم در چارچوب تلاش های جدید این کشور برای تحقق اهدافش انجام شد و عباس کامل در این سفر با عبدالفتاح برهان، رییس شورای حاکمیتی سودان دیدار کرد.

در این دیدار احمد ابراهیم مفضل، رییس دستگاه اطلاعات سودان نیز حضور داشت و طبق بیانیه شورای حاکمیتی سودان، عباس کامل در این دیدار پیام شفاهی درباره روابط دوجانبه، راه های حمایت و توسعه آنها و ارتقای همکاری های مشترک دو کشور در تمامی زمینه ها را از طرف عبدالفتاح سیسی رییس جمهور مصر به رییس شورای حاکمیتی انتقال داد و البرهان نیز بر اهمیت روابط سودان و مصر و لزوم تقویت و توسعه آنها در راستای منافع مشترک دو ملت تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس دستگاه اطلاعات مصر به خارطوم با توصیه هایی برای البرهان

سفر رییس دستگاه اطلاعات مصر به خارطوم با توصیه هایی برای البرهان