مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:202023-01-04اقتصادي

مزایده زمین های ناحیه صنعتی لالجین 2 متوقف شد


همدان_به دنبال مطالبات تولیدکنندگان سفال لالجین مبنی بر وجود ابهامات بسیار در نحوه واگذاری زمین های فاز 2 شهرک صنعتی و قیمت اعلامی که بیش از حد تصور آنان است مزایده این زمین ها متوقف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به دنبال مطالبات تولیدکنندگان سفال شهر لالجین مبنی بر وجود ابهامات بسیار در نحوه واگذاری زمین های فاز 2 شهرک صنعتی این شهر و قیمت اعلامی که بیش از حد تصور آنان است، دادستان همدان به لالجین سفر و با وجود دمای زیر صفر با تولیدکنندگان در کنار زمین به گفتگو نشست.

این تولیدکنندگان عنوان کردند که اگر کسی به دادشان نرسد، تعطیلی دومینو وار کارگاه های تولیدی شأن و بیکار شدن عده بسیاری دور از انتظار نیست.

آنان خواستار شدند تا بررسی شود که قیمت گذاری زمین های این شهرک صنعتی بر چه مبنایی بوده؟ و چرا اهلیت سنجی برای واگذاری به تولیدکننده واقعی قبل از مزایده برگزار نمی شود که اگر این مهم محقق شود چه بسا دیگر نیازی به مزایده نباشد.

حجت الاسلام محققی امام جمعه لالجین هم عنوان کرد: اینکه برخی مسؤولان می گویند یکی از علت های قیمت اعلام شده زمین مربوطه به دلیل فراهم ساختن زیرساخت های این شهرک است؛ قابل قبول نیست، چرا که همین زیرساخت ها را هم برای شهرک های صنعتی دیگر مهیا کرده اند اما قیمت آن زمین ها ارزان تر از زمین های فاز 2 شهرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایده زمین های ناحیه صنعتی لالجین 2 متوقف شد

مزایده زمین های ناحیه صنعتی لالجین 2 متوقف شد