مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:052023-01-04سياسي

هسته سازی در مجموعه های فرهنگی نیاز امروز جامعه است


نایین_رابط جامعه فعالان تربیتی فتح الفتوح در شهرستان نایین گفت: هسته سازی در مجموعه های فرهنگی نیاز امروز نسل نوجوان جامعه است.

- روح الله اباذری در حاشیه برگزاری سومین گام از دوره تخصصی هسته سازی مجموعه های تربیتی (طرح شهید محسن فخری زاده) در نایین در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: دوره تخصصی هسته سازی مجموعه های فرهنگی و تربیتی با هدف پشتیبانی از مربیان و مجموعه های تربیتی سطح شهرستان نایین، توسط ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی این شهرستان برگزار می شود.

وی، با اشاره به محتوای این دوره توانمند سازی، گفت: در ادامه مراحل آموزش و پشتیبانی از مربیان و مجموعه های تربیتی، پس از برگزاری دوره های پیش طلیعه (ایجاد دغدغه تربیتی) و طلیعه (معرفی ارکان یک فعالیت تربیتی مطلوب)، در گام سوم دوره هسته سازی (تشکیل گروه متربیان) در نایین برگزار شد.

رابط جامعه فعالان تربیتی فتح الفتوح در شهرستان نایین، تعداد مجموعه های حاضر در این دوره را بیش از 30 نفر فعال فرهنگی و تربیتی و پنج مجموعه فرهنگی عنوان و تصریح کرد: این دوره توسط استاد ملایی از استان قم با همراهی مسلم حاجیلو، رابط فعالان تربیتی فتح الفتوح استان اصفهان در طبقه فوقانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نایین برگزار و با استقبال خوبی همراه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هسته سازی در مجموعه های فرهنگی نیاز امروز جامعه است

هسته سازی در مجموعه های فرهنگی نیاز امروز جامعه است