مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:002023-01-04دانش

ظرفیت مناسب پارک های علم و فناوری برای اشتغال دانش آموختگان


معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پارک های علم و فناوری ظرفیت مناسبی برای اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، دکتر علی خیرالدین در حاشیه مراسم افتتاح و رونمایی از استقلال پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان در جمع خبرنگاران به اجرای طرح دستیار فناوری اشاره کرد و گفت: در طرح دستیار فناوری دانشجویان همزمان با تحصیل، به مدت 6 ماه وارد هسته های فناوری و پارک های علم و فناوری می شوند و به دانشجویان مقطع کارشناسی یک میلیون، کارشناسی ارشد 2 میلیون تومان و در مقطع دکتری سه میلیون تومان دستمزد پرداخت می شود.

وی همچنین به اجرای طرح ترویج کارآفرینی اشاره کرد و افزود: طرح ترویج کارآفرینی در مرحله اول 30 هزار دانشجو تحت پوشش قرار می گیرد و دانشجویانی که در دوره های کارفرینی ثبت نام می کنند هر دانشجو یک میلیون حقوق دریافت می کنند.

خیرالدین با اشاره به پتانسیل های منطقه کاشان در زمینه های اسانس، گلاب و فرش گفت: طرح ترویج کارآفرینی فرصت مناسبی را برای تبدیل ایده به محصول و تبدیل دانش به رفاه اجتماعی فراهم می کند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، به 54 پارک علم و فناوری در کشور اشاره کرد و افزود: این پارک ها زمینه ایجاد یکصد و 11 هزار شغل در حوزه دانش بنیان را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مناسب پارک های علم و فناوری برای اشتغال دانش آموختگان

ظرفیت مناسب پارک های علم و فناوری برای اشتغال دانش آموختگان