مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:302023-01-04سياسي

مسئله «مهدویت» در میان دانش آموزان مهجور است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: خلا نداشتن اطلاعات در زمینه مهدویت میان دانش آموزان موج می زند زیراکه امر ولایت فقیه را مسئله حکومتی می دانند و چیزی از زمان غیبت و رهبری جامعه نمی دانند که این نشانه کم کاری ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در سومین جلسه شورای سیاست گذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گفت: جامعه نسبت به مهدویت آماده است و مردم باور اعتقادی نسبت به امام زمان دارند اما ما در عمومی کردن این باور و فرهنگ مهدویت در جامعه کوتاهی کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: شعار دادن کافی است و دیگر زمان عمل است تذکرات داده شده اما ادامه این مسیر تدوین طرح جامع و عملیاتی شدن طرح هاست.

وی ادامه داد: ولایت فقیه نعمتی است که از آن بهره مند هستیم اما داشتن چنین نعمتی و پاسخگو نبودن به شبهات جفاست.

نکونام در پایان بیان داشت: خلا نداشتن اطلاعات در زمینه مهدویت میان دانش آموزان موج می زند زیراکه امر ولایت فقیه را مسئله حکومتی می دانند و چیزی از زمان غیبت و رهبری جامعه نمی دانند که این نشانه کم کاری ما است پس اساتید باید برای تبیین مسائل مهدویت از هر فرصتی استفاده کنند تا این باورها را درست کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله «مهدویت» در میان دانش آموزان مهجور است

مسئله «مهدویت» در میان دانش آموزان مهجور است