مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:252023-01-04ورزشي

مزار شهید مظفری نیا سر تیم حفاظت سردار سلیمانی در قم غبار روبی شد


مزار شهید مظفری نیا سر تیم حفاظت سردار سلیمانی با حضور رؤسای فدراسیون های تکواندو و پرورش اندام کشور و جمعی از ورزشکاران و مدال آوران رشته های ورزشی غبارروبی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به مناسبت ایام سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و سرهنگ پاسدار شهید شهروز مظفری نیا سرتیم حفاظت شهید سلیمانی که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) خاکسپاری شده است، مزار این شهید با حضور رؤسای فدراسیون های تکواندو و پرورش اندام کشور و جمعی از ورزشکاران و مدال آوران رشته های ورزشی پیش از ظهر چهارشنبه غبارروبی شد.

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، نصیرزاده رییس فدراسیون پرورش اندام، ثانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و جمعی از ورزشکاران و مدال آوران استانی و کشوری با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضمن زیارت بارگاه منور بانوی کرامت در این مراسم حضور یافتند.

همچنین در این مراسم هادی تلخابی و محسن سالاری از مدال آوران رشته پرورش اندام کشور مدال های طلای قهرمانی آسیای خود را به خانم فاطمه زینلی کهکی همسر شهید شهید مظفری نیا تقدیم کردند.

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو نیز با اهدای یک لوح و نشان فدراسیون تکواندو به خانواده شهید مظفری نیا از خانواده شهید تقدیر به عمل آورد و اظهار داشت: این باعث افتخار است که دو نفر از همرزمان شهید سلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار شهید مظفری نیا سر تیم حفاظت سردار سلیمانی در قم غبار روبی شد

مزار شهید مظفری نیا سر تیم حفاظت سردار سلیمانی در قم غبار روبی شد