مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:502023-01-04سياسي

تاکید رییس قوه قضاییه بر توسعه هوشمندسازی رویه ها و فرآیندهای قضایی


توسعه هوشمندسازی رویه ها و فرآیندهای قضایی به «کوتاه کردن فرآیندها»، «کاهش هزینه ها» و «افزایش سرعت و سهولت پیشبرد امور قضایی مردم» می انجامد.

- رییس قوه قضاییه گفت: توسعه هوشمندسازی رویه ها و فرآیندهای قضایی به کوتاه کردن فرآیندها ، کاهش هزینه ها و افزایش سرعت و سهولت پیشبرد امور قضایی مردم می انجامد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در راستای بازدیدهای میدانی رییس قوه قضاییه از مراکز و مراجع قضایی، صبح امروز چهارشنبه (14 دی) حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به مدت 2 ساعت در مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه حضور یافت و از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد.

رییس قوه قضاییه در جریان این بازدید با تاکید بر این نکته که ارائه آمار رسیدگی به پرونده های قضایی نباید به نحوی باشد که از کیفیت رسیدگی ها بکاهد، خواستار آن شد که موضوع آسیب شناسی های لازم در زمینه فرآیندهای آماری دستگاه قضا که پیشتر بر آن تاکید شده بود با سرعت و جدیت بیشتری انجام شود.

رییس قوه قضاییه در ادامه، با اشاره به عوامل اطاله رسیدگی ها به پرونده های قضایی، مشخصا به موضوع کارشناسی ها اشاره داشت و خواستار تکمیل سامانه های ناظر بر ساماندهی فرآیند کارشناسی های قضایی جهت رفع اطاله رسیدگی ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس قوه قضاییه بر توسعه هوشمندسازی رویه ها و فرآیندهای قضایی

تاکید رییس قوه قضاییه بر توسعه هوشمندسازی رویه ها و فرآیندهای قضایی