مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:302023-01-04سياسي

شهید سلیمانی هم مرد میدان و هم راه گشای بن بست های دیپلماسی بود


مشاور بین الملل مقام معظم رهبری گفت:شهید سلیمانی دارای شخصیتی چند وجهی بود،ایشان هم مرد میدان و هم راه گشای بن بست های دیپلماسی بود و در عین حال از برقراری ارتباط وثیق با مردم غفلت نمی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر نخستین همایش بین المللی شهید سلیمانی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، پیامی به این اجلاس ارسال کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: انتظار می رود با گذشت 3 سال از این حادثه دستگاه های قضایی عراق به عنوان کشور میزبان شهید سلیمانی و محل وقوع این جنایت نسبت به صدور رأی عادلانه برای آمرین از مراجع بین المللی اقدام نماید.

در ادامه نیز آمده است: شهید سلیمانی در طول سال های مقابله با داعش و دیگر منحرفین از مسیر درست اسلام که دست آموز آمریکا و صهیونیزم در منطقه بودند و از هیچ جنایتی روگردان نبودند با همه وجود قد برافراشت و جوانمردانه از ملت مظلوم منطقه دفاع کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ اندیشمندان فرهیخته، اساتید معزز و میهمانان گرامی؛ سلام علیکم؛ در آغاز سخن مایلم مراتب قدردانی خود را از حضور ارزشمند شما در این مراسم که به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار پرافتخار اسلام، ایران و انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی هم مرد میدان و هم راه گشای بن بست های دیپلماسی بود

شهید سلیمانی هم مرد میدان و هم راه گشای بن بست های دیپلماسی بود