موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:112023-01-04اقتصادي

طرح ساخت مسکن خودمالکی در گلستان ترویج شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان علی محمد زنگانه در جلسه شورای مسکن روستایی با حضور معاون بازسازی و بنیاد مسکن گلستان اظهار کرد: حدود 47 درصد از جمعیت استان گلستان در روستاها ساکن بوده و با توجه به اینکه بافت های فرسوده بسیاری در روستاها قرار دارد احداث و بازسازی مسکن روستایی تسریع خواهد شد.

وی تصریح کرد: از انجاییکه بیش از 15 هزار متقاضی مسکن روستایی در گلستان ثبت نام کردند و برای تسریع کار احداث و بازسازی مسکن روستایی پیشنهاد می شود طرح خودمالکی و احداث مسکن توسط بخش خصوصی ترویج شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در استان گلستان با هدف گذاری انجام شده سه هزار واحد مسکن محرومین احداث می شود که ارائه مصالح رایگان، پرداخت تسهیلات بلاعوض از جمله کمک های نهادهای انقلابی و دولت به این بخش است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی ادامه داد: برای کمک به بانک های عامل در حوزه پرداخت تسهیلات، لیستی از افرادی که تسهیلات بانکی با مبلغ هنگفت گرفته و نسبت به بازپرداخت آن اقدامی نکردند تهیه شود و پیگیری های لازم برای پرداخت ان صورت گیرد.

زنگانه گفت: برای ترغیب و تشویق روستاییان به بازسازی و بهسازی مسکن های دارای بافت فرسوده پیوست رسانه ای با صداوسیما صورت گیرد تا ترویج لازم در این حوزه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساخت مسکن خودمالکی در گلستان ترویج شود

طرح ساخت مسکن خودمالکی در گلستان ترویج شود