مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 10:352023-01-04سياسي

مکتبی که با شهادت حاج قاسم تأسیس شد، از حضور خودش خطرناک تر است


یکی از فرماندهان جبهه مقاومت اذعان کرد: شهادت حاج قاسم خون جدیدی در رگ های جبهه مقاومت جاری و مکتبی را تأسیس کرد که از حضور خود او خطرناک تر است.

- ایسنا/همدان یکی از فرماندهان جبهه مقاومت با اشاره به اینکه حاج قاسم خصوصیات اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، اخلاقی، اعتقادی و نظامی داشت و در هر یک از اینها هم سرآمد بود، گفت: به عبارتی ایشان جمیع جهات بود.

حاج کرار با حضور در دفتر ایسنا، با بیان اینکه سوال مهمی که اینجا مطرح است این است که حاج قاسم چگونه حاج قاسم شد؟ گفت: شهید سلیمانی به معنای تمام کلمه ولایتمدار و ولایت پذیر و مطیع رهبر بود.

وی ادامه داد: رابطه ایشان با رهبری مثل مرید و مراد بود و خضوع و افتادگی خاصی در مقابل آقا داشت، به عبارت دیگر حاج قاسم ذوب در ولایت شد، یک قدم جلوتر و عقب تر از ولایت حرکت نمی کرد و گوش به فرمان آقا بود.

حاج کرار با اشاره به اینکه آقا وقتی نظری می دادند او را به عنوان نایب بر حق امام زمان(عج) قبول داشت و ولایتمداری اش باعث شد حاج قاسم شود، تصریح کرد: وی ولایت مطلقه فقیه را به تمام معنی درک کرده بود و صحبت آقا برای او هدف غایی و اصل بود و برای رسیدن به آن اهدافی تعریف می کرد اما هدف اصلی را بدون حاشیه قبول می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتبی که با شهادت حاج قاسم تأسیس شد، از حضور خودش خطرناک تر است

مکتبی که با شهادت حاج قاسم تأسیس شد، از حضور خودش خطرناک تر است