مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:502023-01-04سياسي

خطای آمریکا نابخشودنی است/ قدردان مواضع شرافتمندانه ایران هستیم


سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس تاکید کرد: - خطای آمریکا در این موضوع نابخشودنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس تاکید کرد: باید همواره موضع تاریخی شرافتمندانه جمهوری اسلامی ایران با رهبری رشیدش امام خامنه ای در پیروزی ملت عراق و ایستادگی در کنار آنها و پشتیبانی آنها در مبارزه زودهنگام با تروریسم داعشی را به یاد آوریم.

وی افزود: ما معتقدیم که جنایت وحشیانه ای که در حق فرماندهان پیروزی در فرودگاه بین المللی بغداد رخ داد، خطا و اشتباه آمریکا در حق عراقی ها و میهمانان آنها پس از این همه فداکاری، قهرمانی و پیروزی بود که اشتباهی نابخشودنی است.

حکیم تاکید کرد: دولت آمریکا در سیاست های خود در سیاه نمایی رسانه ای متعمدانه در قبال فرماندهان پیروزی در جایگاه های بین المللی بازنگری کند.

از سوی دیگر، جریان حکمت ملی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: یاد و فداکاری های فرماندهان پیروزی در تاریخ ملت های آزاده جهان ثبت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطای آمریکا نابخشودنی است/ قدردان مواضع شرافتمندانه ایران هستیم

خطای آمریکا نابخشودنی است/ قدردان مواضع شرافتمندانه ایران هستیم