مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:452023-01-04سياسي

ایران قوی یکی از 3 چالش مهم پیش روی آمریکایی ها است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه گفت: آمریکایی ها، روسیه، چین و ایران را سه چالش مهم پیش روی خود می دانند؛ مشکل آنها با این کشور در دو حوزه ایدئولوژی و ایران قوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان البرز در کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد، اظهار کرد: بسیار اتفاق افتاده که جمعیت زیادی از پیروان یک پیامبر با اینکه حول محور ولایت و نبوت حرکت می کردند، در جنگ ها کشته شدند.

وی عنوان کرد: خداوند می فرماید که اهل ایمان و انقلابیون و ولایتمداران در مقابل سختی هایی که به آنها وارد شد، کم نیاوردند، کوتاه نیامدند، ضعف از خود نشان ندادند و در برابر دشمنان، سر تسلیم و تعظیم فرود نیاوردند و به خواسته های آنها تن ندادند بلکه ایستادگی و مقاومت کرده و تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند؛ تا جایی که دشمنانی که در لایه تهاجمی بودند، در لایه دفاعی قرار گرفته اند و به دنبال راهی برای نجات خود هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه با اشاره به اینکه خداوند اهل مقاومت و ایستادگی را دوست دارد، مطرح کرد: وطن فروشان و سلبریتی ها، کشور را به خشن ترین انسان هایی که با پرچم به اصطلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قوی یکی از 3 چالش مهم پیش روی آمریکایی ها است

ایران قوی یکی از 3 چالش مهم پیش روی آمریکایی ها است