مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:352023-01-04سياسي

شهید سلیمانی الگوی امر به معروف و نهی از منکر است


رییس شوای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بابیان اینکه شهیدسلیمانی الگوی ملموس امربه معروف و نهی از منکر است،گفت: شهید سلیمانی هر کجا جوانی را می دیدند برای راهنمایی و هدایت وی، - وقت می گذاشتند و به معنای واقعی با اخلاقی رحمانی امر به معروف و نهی از منکر می کرد.

حجت الاسلام حسین ملک مکان در گفت وگو با ایسنا ضمن تسلیت سومین سالروز شهادت شهید سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی دارای ویژگی های متعددی بوده و هست و الگویی است که امروز مردم و جوانان آن را به چشم دیدند و لمس کردند.

او ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب در جلسه اخیر با اعضای ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی فرمودند “خصوصیت و ویژگی های این شهید به گونه ای ترسیم شود که ماورایی محسوب نشود”، بدین معنا که کسی تصور نکند که رسیدن به این خصوصیات برای دیگران غیرممکن است بلکه ایشان هم به عنوان انسانی است که در این جامعه و در بین مردم زندگی و رشد پیدا کرده و در عرصه های مختلف حضور یافته اما در عین حال یک ویژگی های فردی، سیاسی و اجتماعی داشته که می تواند دست یافتنی باشد.

رییس شوای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه در بعد نظامی از شجاعت، شهامت و ایثارگری ایشان زیاد سخن گفته شده است، گفت: حضور شهید سلیمانی در جبهه مقاومت و تدابیری که ایشان اتخاذ کردند و بهم زدن معادلاتی که دشمنان برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی الگوی امر به معروف و نهی از منکر است

شهید سلیمانی الگوی امر به معروف و نهی از منکر است