مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:302023-01-04سياسي

جریان حکمت ملی: یاد و فداکاری های فرماندهان پیروزی در تاریخ ملت های آزاده ثبت است


دفتر سیاسی جریان حکمت ملی عراق به رهبری سید عمار حکیم در بیانیه ای به مناسبت سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی تاکید کرد که فداکاری های فرماندهان پیروزی در تاریخ ملت های آزاده جهان ثبت است و عزای ما هر سال در سالگرد این بزرگواران زنده می شود و فراموش نخواهیم کرد.

- دفتر سیاسی جریان حکمت ملی عراق به رهبری سید عمار حکیم در بیانیه ای به مناسبت سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی تاکید کرد که فداکاری های فرماندهان پیروزی در تاریخ ملت های آزاده جهان ثبت است و عزای ما هر سال در سالگرد این بزرگواران زنده می شود و فراموش نخواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم بل أحیاءٌ ولکن لا تشعرون صدق الله العلی العظیم با دل هایی سرشار از صبر و توکل بر خداوند متعال و احساسی سرشار از عزت و کرامت این روز شاخص در ضمیر ملت عراق و بشریت را گرامی می داریم.

روزی که در آن ارواح شهدایی که حماسه مردانگی و غیرت و عظمت را رقم زدند به آسمان عروج کرد در حالی که نشان پیروزی و شرافت اندیشه را با خود داشت و نام های درخشان ایشان را در خاطره میهن و تاریخ ملت های آزاده جهان برای همیشه ثبت کرد.

سالروز شهادت دردناک فرماندهان بی بدیل پیروزی، ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی و یارانشان، که ارواح مبارک خود را مُهر خاتمت بر عمری فداک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان حکمت ملی: یاد و فداکاری های فرماندهان پیروزی در تاریخ ملت های آزاده ثبت است

جریان حکمت ملی: یاد و فداکاری های فرماندهان پیروزی در تاریخ ملت های آزاده ثبت است