مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 08:502023-01-04سياسي

عروج سردار، پتکی سنگین بر آیینه دل


پس از واقعه رحلت جانگداز امام خمینی (ره)، شهادت سردار دل ها دردناکترین خبری بود که کمر امت اسلام را شکست و مانند پتکی سنگین بر آیینه دل بود، - ایسنا/قزوین یک هنرمند قزوینی گفت: پس از واقعه رحلت جانگداز امام خمینی (ره)، شهادت سردار دل ها دردناکترین خبری بود که کمر امت اسلام را شکست و مانند پتکی سنگین بر آیینه دل بود، چراکه عشق و علاقه به حاج قاسم در دل آحاد ملت وجود داشت و هر کسی با هر گرایش و عقیده ای او را یک قهرمان فراجناحی می دانست.

احمد پیله چی قزوینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهید سلیمانی نه تنها یک قهرمان ملی، بلکه قهرمان امت اسلام و شخصیتی فراملی بود که همه از شنیدن خبر شهادتش شوکه شدند و وقوع چنین حادثه ای را باور نمی کردند.

وی بیان کرد: پس از واقعه رحلت جان گداز امام خمینی (ره) که تشییع و خاکسپاری عظیم ایشان را به یاد دارم، این دردناکترین خبری بود که کمر امت اسلام را شکست و مانند پتکی سنگین بر آیینه دل بود، چراکه عشق و علاقه به سردار سلیمانی در دل آحاد ملت وجود داشت و هرکسی با هر گرایش و عقیده ای او را یک قهرمان فراجناحی می دانست.

این خوشنویس قزوینی گفت: تألم و تأسف حاصل از فقدان حاج قاسم کهنه نمی شود و هر زمان که صدا و تصویر ایشان را می بینم این داغ تازه می شود که چرا چنین گوهر گران بهایی به دست خبیث ترین و شقی ترین اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروج سردار، پتکی سنگین بر آیینه دل

عروج سردار، پتکی سنگین بر آیینه دل