مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 03:102023-01-03اقتصادي

تأمین مالی واحدهای دانش بنیان در اولویت است


یکی از اولویت هایی که بانک صنعت و معدن دنبال می کند، تأمین مالی واحدهای دانش بنیان است.

- ایسنا/اصفهان مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت: یکی از اولویت هایی که بانک صنعت و معدن دنبال می کند، تأمین مالی واحدهای دانش بنیان است.

علی خورسندیان در حاشیه بازدید بازدید از برخی مراکز صنعتی در اصفهان، اظهار کرد: در سفرهای دوره ای به استان های مختلف کشور از واحدهای تولیدی صنایع و شرکت هایی که تسهیلات گرفته اند و تأمین منابع مالی داشته ایم، بازدید می کنیم تا از نزدیک شاهد عملکرد شرکت ها باشیم تا اگر مشکلی باشد را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: در سفرهای استانی مصوبات سفر ریاست جمهوری را پیگیری و سعی می کنیم این سفرها را به گونه ای پیش ببریم که اگر لازم شد در لحظه تصمیم گیری کنیم.

خورسندیان با بیان اینکه بانک صنعت و معدن در 10 سال اخیر نقش بسیار مهمی در تأمین مالی صنایع و واحدهای تولیدی در استان اصفهان داشته است، بیان کرد: بانک صنعت و معدن در 10 سال اخیر، حدوداً 20 هزار و 500 میلیارد تومان تأمین مالی کرده که شامل حدود 372 طرح پروژه بوده است که 72طرح آن به بهره برداری رسیده و بخشی دیگر سرمایه در گردش است و خوشبختانه با این تأمین مالی، نزدیک به 5 هزار فرصت شغلی نیز در 10 سال اخیر ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین مالی واحدهای دانش بنیان در اولویت است

تأمین مالی واحدهای دانش بنیان در اولویت است