مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 20:552023-01-03اقتصادي

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد معرفی شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در مراسمی با حضور مشاور وزیر صمت، استاندار و جمعی از صنعتگران و معدنکاران استان یزد معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از خدمات هشت ساله محمدرضا علمدار یزدی تقدیر و محمدکاظم صادقیان به عنوان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد معرفی شد.

مشاور وزیر صمت در این مراسم اظهار داشت: رویکرد وزیر صمت این است که نسبت به دغدغه های فعالان صنعت، معدن و تولید کنندگان و کارآفرینان حساس باشیم و نسبت به رفع این دغدغه ها در سریعترین زمان ممکن اقدام کنیم تا روند تولید و صنعت کشور با مشکل مواجه نشود.

شهاب جنابی افزود: این دغدغه صرفاً مربوط به حیطه اختیارات وزارت صمت نیست و حتی اگر واحدی در حوزه مرتبط با وزارت دیگر مشکل و دغدغه ای دارد، تاکید وزیر بر این است که پیگیری بین دستگاهی برای رفع آن انجام شود.

وی با اشاره به ظرفیت های واحدهای تولیدی استان یزد در زمینه دانش بنیان عنوان کرد: ظرفیت های دانش بنیان باید در واحدهای تولیدی استان یزد دیده شده و مدنظر مدیران قرار گیرد و در کنار آن باید به دغدغه های مدیران واحدهای صنعتی جوابگو باشیم تا آن واحد تولیدی با انگیزه بیشتر و البته روان تر به مسئله تولید بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد معرفی شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد معرفی شد