مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 20:102023-01-03سياسي

ویژه برنامه «منم میشم یه حاج قاسم» در گرگان برگزار شد


با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان و با اجرای حجت الاسلام فاطمی منش، ویژه برنامه «منم میشم یه حاج قاسم» همزمان با سومین سالگرد آسمانی شدن سردار سلیمانی در گرگان برگزار شد.

- گرگان- با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان و با اجرای حجت الاسلام فاطمی منش، ویژه برنامه منم میشم یه حاج قاسم همزمان با سومین سالگرد آسمانی شدن سردار سلیمانی در گرگان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت، عصر سه شنبه، ویژه برنامه منم می شم یه حاج قاسم در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام مهدی فاطمی منش، از طریق بازی و نمایش، فرازی از شخصیت اجتماعی و زیست و سیره عملی حاج قاسم سلیمانی را به صورت مشارکتی برای دانش آموزان حاضر تبیین کرد.

بعد از برگزاری مسابقه و اهدای هدیه فرهنگی به دانش آموزان برگزیده، سرود سلام فرمانده اجرا شد.

در حاشیه این مراسم، محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایت مداری، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود.

وی افزود: سردار سلیمانی، عزیز دل همه ملت ایران است و خون پاک او سرآغاز اتفاقات عظیمی خواهد بود که در تاریخ ماندگار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «منم میشم یه حاج قاسم» در گرگان برگزار شد

ویژه برنامه «منم میشم یه حاج قاسم» در گرگان برگزار شد