مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 17:102023-01-03اجتماعي

استقرار 200راهدار در راههای ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد طی زمستان


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان گفت: 200 راهدار در 20 راهدارخانه ثابت و سیار در جاده های ارتباطی این استان برای اجرای طرح راهداری زمستانی مستقر هستند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان گفت: 200 راهدار در 20 راهدارخانه ثابت و سیار در جاده های ارتباطی این استان برای اجرای طرح راهداری زمستانی مستقر هستند.

عابد محمدی در جمع خبرنگاران افزود: بیش از 100 دستگاه ماشین آلات ویژه اجرای طرح زمستانی و ارائه خدمات به مسافران و رانندگان آماده شده است.

وی اظهارکرد: ماشین آلات سنگین از جمله لودر، گریدر، برف روب و نمک پاش برای اجرای طرح های راهداری در جاده های این استان تدارک دیده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 28 گروه راهداری در جاده ها مستقر هستند که در صورت نیاز این تعداد تا 32 گروه افرایش می یابند، خاطرنشان کرد: راهدارهای شرکت کننده در طرح راهداری زمستانی در کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارند تا سفری ایمن را برای مردم و مسافران فراهم کنند.

محمدی هدف از اجرای این طرح را بازگشایی جاده های ارتباطی برف گیر شهری و روستایی در مواقع بارندگی ها اعلام و عنوان کرد: در طرح زمستانی بر اساس اهمیت راه ها با اولویت راه های شریانی اصلی، فرعی و سپس روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 200راهدار در راههای ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد طی زمستان

استقرار 200راهدار در راههای ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد طی زمستان