مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 17:052023-01-03اقتصادي

بازگشت به چرخه تولید بعد از 10 سال/ هلدینگ رسا کارخانه آنیل را احیا کرد


کارخانه شیشه و پنجره آنیل که 10 سال پیش تعطیل و از مدار تولید خارج شده بود امروز به همت هلدینگ رهاورد سازندگی آزادگان (رسا)، کار خود را از سر گرفت.

- ایسنا/گلستان کارخانه شیشه و پنجره آنیل که 10 سال پیش تعطیل و از مدار تولید خارج شده بود امروز به همت هلدینگ رهاورد سازندگی آزادگان (رسا)، کار خود را از سر گرفت.

کارخانه شیشه و پنجره آنیل در شهرک صنعتی آق قلا در استان گلستان از 10 سال پیش به علت مشکلات اقتصادی تعطیل و از چرخه ی تولید خارج شده بود که هلدینگ رهاورد سازندگی آزادگان در راستای رونق تولید در عرصه ساختمانی، کارخانه پنجره و شیشه آنیل را خریداری و راه اندازی کرد.

هلدینگ رسا، طی مراسمی در شهرک صنعتی آق قلا، این کارخانه را رسما افتتاح و روند تولید را در آن زنده کرد.

در مراسم افتتاحیه کارخانه شیشه و پنجره آنیل علیرضا عباسیان فر مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان، محمدگلاب کش مدیرعامل شرکت رهاورد سازندگی آزادگان و جمعی از چهره های اقتصادی و مسئولان ملی و استانی حضور داشتند.

نهضت ملی مسکن مدیون شرکت رسا است مدیرعامل شرکت رهاورد سازندگی آزادگان (رسا) در این مراسم با اشاره به اینکه آزادگان سرافراز ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و سال های اسارت با شجاعت برای کشور افتخارآفرینی کردند، اظهار کرد: برخی از آن ها هم پس از آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به چرخه تولید بعد از 10 سال/ هلدینگ رسا کارخانه آنیل را احیا کرد

بازگشت به چرخه تولید بعد از 10 سال/ هلدینگ رسا کارخانه آنیل را احیا کرد