مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 16:552023-01-03سياسي

مردم سفره مقابلشان را می بینند/ نگاه به آینده کشور امیدوارکننده است


نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه نگاه به آینده امیدوارکننده است، گفت: همه باید در کمال تعامل و همکاری زمینه ساز توسعه، عمران و آبادانی کشور باشند.

- ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه نگاه به آینده امیدوارکننده است، گفت: همه باید در کمال تعامل و همکاری زمینه ساز توسعه، عمران و آبادانی کشور باشند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز سه شنبه 12 دی ماه 1401 در دیدار با آیت الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری و مشاور رییس جمهور در امور روحانیون اظهار کرد: نگاه به آینده کشور امیدوارکننده است و با تلاش های بی وقفه دولت سیزدهم تحولی عظیم در کشور به وجود خواهد آمد و در این راه همه باید در کمال تعامل و همکاری زمینه ساز توسعه، عمران و آبادانی کشور باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه مردم سفره ای را می بینند که مقابلشان پهن است، ادامه داد: ما وظیفه داریم که همه حرف های مردم را بشنویم و در کنار آن وظیفه داریم از نظام هم دفاع کنیم.

وی اقتصاد استان گلستان را متکی به صنعت کشاورزی دانست و افزود: در گذشته وضع بسیار خوبی را در استان داشتیم و برای مثال در ایام کشت و برداشت پنبه در گلستان یک شور وصف ناپذیر اقتصادی بوجود می آمد که امروز این را نمی بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سفره مقابلشان را می بینند/ نگاه به آینده کشور امیدوارکننده است

مردم سفره مقابلشان را می بینند/ نگاه به آینده کشور امیدوارکننده است