مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:352023-01-03سياسي

آزادی 114 زندانی جرایم غیرعمد


مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه گفت: همگی این افراد با رقم بدهی نزدیک به 270 میلیارد ریالی خود تا پیش از سالگرد آسمانی شدن قهرمان ملی کشور از بند حبس رهایی یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پانصد و چهاردمین جلسه هیأت مدیره ستاد دیه کشور با ریاست علاء میرمحمدصادقی (رییس هیأت مدیره) و با حضور سید اسدالله جولایی (رییس هیأت امنا)، علی اکبر یساقی (نایب رییس هیأت مدیره) برگزار شد.

در این جلسه، علی شمس مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه حبس زدایی گفت: به برکت کمک های نوعدوستانه خیرین و با حمایت مسئولین دلسوز در نه ماهه نخست سال تعداد 256 خانم و 5227 مرد زندانی از بند حبس رهایی یافته اند که بدهی این زندانیان رقمی بالغ بر 34 هزار و 223 میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: ستاد مردمی دیه با تحقیق و دغدغه و ضمن بهره مندی از همه ظرفیت های بومی در صدد بوده و هست تا به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی زمینه آزادی حداکثری زندانیانی را فراهم نماید که نه با ارتکاب اعمال مجرمانه، بلکه بر حسب ناتوانی در تأمین دیون خصوصی روانه زندان شده اند.

از همین رو در آستانه سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی با برداشتن موانع قضایی پرونده یکصد و چهارده زندانی تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 114 زندانی جرایم غیرعمد

آزادی 114 زندانی جرایم غیرعمد