مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:352023-01-03اقتصادي

57 درصد واحدهای مسکونی در گیلان مقاوم سازی شده است


مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به شاخص 57 درصدی مقاوم سازی واحدهای مسکونی این استان گفت: شهرستان رشت در حوزه مقاوم سازی عقب ماندگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد دائمی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه اعضای شورای شهرستان رشت که در دفتر این شورا برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد مسکن استان گیلان در تلاش است مشکلات مردم را با تمام توان حل و فصل کنند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان گیلان با اشاره به طرح مقاوم سازی ساخت و ساز روستایی و شهری گفت: سالانه بیش از 200 هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای زیر 25 هزار نفر مقاوم سازی صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه پیش از اجرای این طرح، مقاوم سازی واحدهای ساختمانی 7 درصد بوده و بیش از 93 درصد از روستاهای کشور کم دوام یا بی دوام بوده اند، افزود: در شرایط کنونی پس از گذشت چند سال از اجرای طرح، مقاوم سازی مسکن روستایی به 50 درصد رسیده است.

دائمی با بیان اینکه طبق آمار بنیاد مسکن اسلامی در سال 97 نزدیک به 66 هزار واحد روستایی جهت مقاوم سازی شناسایی شده است، اظهار داشت: 31 هزار از این واحدها شناسایی و مقاوم سازی انجام شده است.

تحقق 20 درصد از اعتبارات پروژه های بنیاد مسکن در شهرستان رشت وی شاخص واقعی مقاوم سازی مسکن را 50 درصد اعلام کرد و این شاخص در استان گیلان را بیش از میانگین کشوری یعنی 57 درصد دانست و اضافه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57 درصد واحدهای مسکونی در گیلان مقاوم سازی شده است

57 درصد واحدهای مسکونی در گیلان مقاوم سازی شده است