مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:252023-01-03اقتصادي

از طرح های تشویقی مشترکان کم مصرف گاز تا اخطار به مشترکان بدمصرف


مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: مشترکان خانگی به ازای هر یک واحد درصد صرفه جویی نسبت به مصارف سال گذشته خود معادل سه درصد تخفیف گازبها دریافت می کنند همچنین گاز مشترکان بسیار پرمصرف در پله های 11 و 12 درصورت عدم کاهش نسبت به سال گذشته و قرار گرفتن .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: مشترکان خانگی به ازای هر یک واحد درصد صرفه جویی نسبت به مصارف سال گذشته خود معادل سه درصد تخفیف گازبها دریافت می کنند همچنین گاز مشترکان بسیار پرمصرف در پله های 11 و 12 درصورت عدم کاهش نسبت به سال گذشته و قرار گرفتن در این دو پله قطع خواهد شد.

جهانبخش سلیمیان 13 دی ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: گاز یکی از سوخت های تجدیدناپذیر است که سرانجام روزی به پایان خواهد رسید بنابراین مردم عصر حاضر باید با استفاده بهینه از این سوخت های تجدیدناپذیر این ودیعه را به نسل های آینده انتقال دهند.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری افزود: درحال حاضر روزانه 950 میلیون مترمکعب گاز در کشور تولید می شود اما حدود 200 میلیون مترمکعب ناترازی میان مصرف و تولید وجود دارد، شرکت ملی گاز درواقع هیچ نقشی در تولید گاز و میزان مصرف آن ندارد و تنها دارای نقش توزیع کننده است اما این وظیفه را نیز برعهده دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از طرح های تشویقی مشترکان کم مصرف گاز تا اخطار به مشترکان بدمصرف

از طرح های تشویقی مشترکان کم مصرف گاز تا اخطار به مشترکان بدمصرف