مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:112023-01-03بين الملل

نارضایتی تل آویو از گردشگران اندک عرب


اماراتی ها احساس می کنند با سفر به سرزمین های اشغالی کار اشتباهی انجام داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به رغم گذشت دو سال از امضای توافقنامه ابراهیم اما سطح ورود گردشگران از کشورهای حاشیه خلیج فارس به سرزمین های اشغالی هرگز به حد مد نظر نرسیده است.

به گفته وزارت گردشگری رژیم صهیونیستی با وجود آن که بیش از نیم میلیون اسراییلی به ابوظبی و دبی سفر کرده اند اما فقط هزار و 600 اماراتی به سرزمین های اشغالی سفر کرده اند.

آسوشیتدپرس در گزارشی به بررسی دلایل شکست رژیم صهیونیستی در جذب گردشگران عرب حوزه خلیج فارس پس از امضای توافق با امارات و بحرین پرداخت.

آسوشیتدپرس نوشت: زمانی که رژیم صهیونیستی در سال 2020 با امارات متحده عربی برای برقراری روابط دیپلماتیک به توافق رسید، با احساس موفقیتی شورانگیز درباره آن صحبت می کرد زیرا بر این گمان بود که توافق فوق به انزوای اسراییل در منطقه پایان می دهد.

مقامات رژیم صهیونیستی اصرار داشتند که روابط جدید اسراییل با امارات متحده عربی و سپس با بحرین، فراتر از یک توافق سیاسی خواهد بود و به پیمانی در سطح جامعه تبدیل خواهد شد که گردشگری گسترده و تبادلات دوستانه بین مردم را - که مدت ها در تضاد زیسته اند، تقویت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی تل آویو از گردشگران اندک عرب

نارضایتی تل آویو از گردشگران اندک عرب