مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:012023-01-03سياسي

رییس سازمان بسیج مستضعفین: پایان نزدیک رژیم اسراییل، دستاورد خون حاج قاسم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در مراسم بزرگداشت سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد گفت: امروز ارژیم کودک کش صهیونیستی با عملیات استشهادی نیروهای اسلامی در سرزمین های اشغالی روبه رو است به طوری که در عملیات اخیر نیروهای فلسطینی بیش از سه هزار موشک به سرزمین های اشغالی شلیک کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد:  این غده سرطانی و رژیم جعلی صهیونیستی در سایه شکل گیری ارتش مقاومت نه تنها نتوانست اندیشه نیل تا فرات را در فکر خود حفظ کند بلکه مجبور شد برای حفظ امنیت خود در درون شهرک های اشغالی دیوار بکشد.

ایران در راه تبدیل شدن به یک قدرت جهانی وی افزود: ایران قوی که این روزها به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است در نظم نوین جهانی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده به زودی به یک قدرت جهانی تبدیل می شود.

سلیمانی اضافه کرد: توطئه آمریکایی صهیونیستی اخیر در کشور برای جلوگیری از این اتفاق بود اما ملت ایران یک ملت با بصیرت و افتخارآفرین است و این بصیرت و هوشمندی حفظ شده و ارتقا پیدا کرده و غربی ها ناچار هستند در مقابل اراده این ملت زانو بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج مستضعفین: پایان نزدیک رژیم اسراییل، دستاورد خون حاج قاسم است

رییس سازمان بسیج مستضعفین: پایان نزدیک رژیم اسراییل، دستاورد خون حاج قاسم است