مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:102023-01-03سياسي

ترویج مکتب شهید سلیمانی در مدارس ضرورتی انکارناپذیر است


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: مکتب شهید سلیمانی، یک مکتب تربیتی است که ترویج آن در مدارس ضرورتی انکار ناپذیر در راستای تربیت نسلی تمام ساحتی است.

- معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: مکتب شهید سلیمانی، یک مکتب تربیتی است که ترویج آن در مدارس ضرورتی انکار ناپذیر در راستای تربیت نسلی تمام ساحتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر باقرزاده در ویژه برنامه دانش آموزی سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: شهدا خاندان ایمان، توحید و برگزیده خدا برای دین مبین اسلام هستند.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی در میدان رزم، قهرمان بود و در بزم عبادت و بندگی، ممتاز؛ خانواده دوست واقعی، وطن دوست حقیقی، مسلمان زبانزد، نوع دوست بی نظیر و بنده خوب خدا بود.

باقر زاده با تفسیر زیارت نامه شهدا خاطر نشان کرد: در این زیارت نامه به همه شهدا سلام می دهیم زیرا شهدا خاندان ایمان، توحید و برگزیده خدا برای دین مبین اسلام بودند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حاج قاسم اهل ایمان و توحید بود اظهارکرد: صلابت، استواری و ایمان خالص شهید سلیمانی رمز ماندگاری و جاودانگی ایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج مکتب شهید سلیمانی در مدارس ضرورتی انکارناپذیر است

ترویج مکتب شهید سلیمانی در مدارس ضرورتی انکارناپذیر است