مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:302023-01-03سياسي

ستاد ملی زن و خانواده؛ تصویب 6 مصوبه اثربخش در حوزه بانوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از زمان شروع به کار دولت سیزدهم تلاش های زیادی برای تشکیل ستاد ملی زن و خانواده انجام شد و رییس جمهور برای این موضوع 2 مصوبه تشکیل صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار و ارتقای ساختار معاونت و مشاوران مرتبط با معاونت .

- ستاد ملی زن و خانواده که در دولت سیزدهم پس از گذشت سال ها دوباره تشکیل جلسه داد تاکنون با 2 بار برگزاری جلسه، 6 مصوبه اثربخش برای حوزه زنان و خانواده و ارتقای جایگاه بانوان در کشور داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از زمان شروع به کار دولت سیزدهم تلاش های زیادی برای تشکیل ستاد ملی زن و خانواده انجام شد و رییس جمهور برای این موضوع 2 مصوبه تشکیل صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار و ارتقای ساختار معاونت و مشاوران مرتبط با معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری را به تصویب رساند.

رییس جمهور در نخستین جلسه ستاد ملی زن و خانواده در 27 فروردین 1401 با تاکید بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، بر لزوم رفع مشکلات اعطای تسهیلات به آنان تاکید کرد و گفت: زنان و بانوان باید احساس کنند که در جامعه و به ویژه از سوی نظام حکمرانی مورد پشتیبانی و حمایت هستند.

تشکیل صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار تشکیل صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار یکی از مصوبات نشست نخست ستاد ملی زن و خانواده بود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد ملی زن و خانواده؛ تصویب 6 مصوبه اثربخش در حوزه بانوان

ستاد ملی زن و خانواده؛ تصویب 6 مصوبه اثربخش در حوزه بانوان