مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:302023-01-03سياسي

قدرت منطقه ای ملت ایران دستاورد خون حاج قاسم است


شهرکرد_ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز قدرت منطقه ای ملت ایران افزایش پیدا کرده و این دستاورد خون مطهر شهیدحاج قاسم سلیمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر سه شنبه در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در بین مردم چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همیشه یک سوال مطرح است که چرا علی رغم آنکه ملت ایران در انقلاب اسلامی به دنبال گسترش صلح، عدالت و آزادی بوده از سوی نظام سلطه مورد تهاجم واقع شده است؟ وی تصریح کرد: کشور ما از دوره رضاخان تا پایان دوره رژیم پهلوی در اختیار آمریکا خون خوار بود، انقلاب اسلامی سرآغاز و سرفصل جدید در تاریخ ایران و دوره جدید در تاریخ بشریت شد.

سلیمانی ادامه داد: ما تا قبل از انقلاب شرایط بدی داشته ایم به صورتی که انگلیس طمع کار در کشور ما پادشاه را تعیین کرده بود، در واقع رژیم پهلوی دست نشانده انگلیس بود.

وی اذعان داشت: رضا خان در دورانی که حکومت را در دست داشت در مواجه با قیام های داخلی که از سوی عشایر و آزادی خواهان در مقابل حکومت قد علم کرده بودندف ایستاد.

سلیمانی با اشاره به اینکه رضا خان فردی بود که یک فهرست طولانی از بزرگان را به شهادت رسانده بود بیان داشت: رضا خان کسی بود که در قتل عام عشایر بختیاری دست داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت منطقه ای ملت ایران دستاورد خون حاج قاسم است

قدرت منطقه ای ملت ایران دستاورد خون حاج قاسم است