مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:352023-01-03سياسي

مخبر: پیشرفتر گمرکات در شمال شرق نتیجه توسعه روابط با همسایگان است


معاون اول رییس جمهور در جلسه ای با اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی به بررسی و حل مشکلات، چالش ها و مسائل اصلی استان در حوزه های مختلف به ویژه آب، - معاون اول رییس جمهور در جلسه ای با اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی به بررسی و حل مشکلات، چالش ها و مسائل اصلی استان در حوزه های مختلف به ویژه آب، انرژی، راه و خطوط ریلی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در این جلسه که با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد با تاکید بر پیگیری مجدانه دولت سیزدهم برای اجرای مصوبات سفرهای استانی تصریح کرد: ظرفیت های هر استان در دولت و طی جلسات مختلف به خوبی بررسی و دیده شده است و در دور دوم سفرهای رییس جمهور به استان های کشور علاوه بر تکمیل و اتمام طرح های نیمه تمام، برنامه های توسعه ای و عمرانی هر استان در دستورکار قرار می گیرد.

وی با اشاره به دغدغه های نمایندگان خراسان رضوی در خصوص تامین آب این استان و به ویژه شهر مشهد افزود: حل مشکلات آب مشهد در جلسات مختلف بررسی و نهایی شده است و همچنین با پیگیری های دولت کریدور شرقی پروژه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان تا شمال شرق کشور و استان خراسان رضوی کشیده می شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به مزیت ها و ظرفیت های فراوان استان خراسان رضوی بر توسعه بخش کشاورزی و کاشت زعفران و صنایع پایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: پیشرفتر گمرکات در شمال شرق نتیجه توسعه روابط با همسایگان است

مخبر: پیشرفتر گمرکات در شمال شرق نتیجه توسعه روابط با همسایگان است