مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:252023-01-03اقتصادي

تنها مدرسه ای که کلنگش را سردار سلیمانی به زمین زده، افتتاح شد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: در سومین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی مدرسه ای در ملایر به نام ایشان، افتتاح شد.

- حمیدرضا شیرازیانی سه شنبه 13 دی ماه در آیین افتتاح مدرسه 15 کلاسه شهید سلیمانی در ملایر، اظهار کرد: در سومین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی مدرسه ای که متبرک به نام ایشان است و با دست ایشان کلنگ زنی شده، افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این پروژه در سال 95 کلنگ زنی شده است، تصریح کرد: 40 درصد این پروژه تا مرحله سفت کاری با ارزش ریالی دو میلیارد و 500 میلیون تومان توسط جناب آقای سیف و خانم شایگان که خیرین این پروژه بودند، انجام شده است.

شیرازیانی ادامه داد: پس از آن و از اردیبهشت ماه سال 1400 مابقی کارها با منابع دولتی انجام شده و در کمتر از 18 ماه عملیات عمرانی و تجهیز این مدرسه به اتمام رسیده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان خاطرنشان کرد: این دبیرستان با زیربنای 2500 متر مربع، 2600 متر مربع محوطه در دو طبقه با اسکلت بتنی و با ارزش 13 میلیارد تومان، ساخته شده است.

شیرازیانی در پایان یادآور شد: سیستم گرمایشی این مدرسه، حرارت مرکزی موتورخانه و رادیاتور است و تمام اقدامات، مطابق استانداردها، قوانین و مقررات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها مدرسه ای که کلنگش را سردار سلیمانی به زمین زده، افتتاح شد

تنها مدرسه ای که کلنگش را سردار سلیمانی به زمین زده، افتتاح شد