مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:172023-01-03سياسي

جان فدا/ فرمانده پیشمرگه: شهید سلیمانی اقلیم کردستان را از دست داعش نجات داد


همرزم شهید سلیمانی در مبارزه با داعش و فرماندە نیروهای پیشمرگ اتحادیە میهنی اقلیم کردستان عراق گفت: حاج قاسم در تمام جبه های جنگ در کنار ما بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمود سنگاوی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در سالن آزادی سنندج با گزامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و شهدای ایران و عراق در مقابل داعش، اظهار کرد: زمانی که با داعش وارد جنگ شدیم، نیروهای عراقی نتوانستند مقاومت کنند در چنین شرایطی بود که حاج قاسم به فریادمان رسید.

وی افزود: ابتدا خیال می کردیم که ارتش عراق در مقابل داعش وارد میدان خواهد شد، اما سلاح هایی هم که داشتند تحویل داعشیان دادند و اقلیم کردستان را تنها گذاشتند.

وی با بیان اینکه در چنین شرایط سختی بود که شهید حاج قاسم سلیمانی به نمایندگی جمهوری اسلامی به یاری اقلیم کردستان آمد، گفت: با حضور به موقع سردار و برنامه ریزی دقیق بلافاصله شهر جلولا و سعدیه آزاد شد و این سرآغاز پیروزی های ما در مقابل با داعش بود.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم در تمام جبه های جنگ در کنار ما بود، زمانی که داعش به اربیل و خانقین رسید خیلی از فرماندهان ما همچون شیخ منصور قهرمانی به شهادت رسیدند و تنها شهید سلیمانی اقلیم را نجات داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا/ فرمانده پیشمرگه: شهید سلیمانی اقلیم کردستان را از دست داعش نجات داد

جان فدا/ فرمانده پیشمرگه: شهید سلیمانی اقلیم کردستان را از دست داعش نجات داد