مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 10:102023-01-03سياسي

رویداد ملی «سقاخونه» در 3 شهر مذهبی ایران برگزار می شود


رییس کمیته گردشگری مجمع شهرداران کلان شهر ایران با اشاره به برگزاری رویداد ملی «سقاخونه» در 3 شهر مذهبی مشهد، قم و شیراز گفت: مهلت ارسال ایده ها به این رویداد تا 30 بهمن ماه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمید نادری در نشست خبری رویداد ملی مسئله محور با عنوان سقاخونه که در سالن همایش های غدیر قم برگزار شد، اظهار داشت: برخی از اقدامات در حوزه شهرداری ها در قم برنامه ریزی شده و در 20 کلان شهر عملیاتی می شود، مدیریت گردشگری باید در شهرها ایجاد شود و در این زمینه برنامه ریزی انجام داده ایم.

رییس کمیته گردشگری مجمع شهرداران کلان شهر ایران افزود: باید از ظرفیت ایده ها و نخبگان و گروه های مختلف به خوبی استفاده شود و سبب ماندگاری زائران در سه شهر زیارتی قم، مشهد و شیراز شود.

وی با بیان اینکه تبلیغات شهری این رویداد پس از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی در سه شهر قم، مشهد و شیراز انجام می شود، گفت: در راستای ایده پرداری از نظرات مردم بهره مند می شویم، نادری با تأکید بر اینکه موضوع میزبانی و خدمات رسانی نیازمند خلاقیت است تصریح کرد: در حوزه اطلاع رسانی و استقبال از زائران و برنامه های فرهنگی، هنری و گردشگری اقدامات قابل توجهی نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی «سقاخونه» در 3 شهر مذهبی ایران برگزار می شود

رویداد ملی «سقاخونه» در 3 شهر مذهبی ایران برگزار می شود