مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:402023-01-03اجتماعي

ترافیک امروز صبح تهران چگونه بود؟ / آمادگی پلیس برای ترافیک عصرگاهی


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت را تشریح کرد و از آمادگی پلیس راهور برای مدیریت ترافیک عصرگاهی خبرداد.

- سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در صبح امروز گفت: رصد انجام شده در مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ و نیز گزارش های دریافتی از ماموران پلیس راهور مستقر در معابر، ترافیک صبحگاهی در پایتخت از حوالی ساعت هفت صبح آغاز شده و تا حدود ساعت هشت به اوج خود رسید.

البته با توجه به غیرحضوری شدن مدارس و برخی مراکز آموزشی حجم ترافیک صبحگاهی اندکی کاهش هم داشت و ما در معابری که مدارس و مراکز آموزشی در آن قرار دارد، شاهد تردد روان بودیم.

وی درباره بزرگراه های پرتردد در سطح شهر تهران گفت:در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، بزرگراه شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از تقاطع بزرگراه شهید ستاری، بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از تقاطع بزرگراه محمدعلی جناح و مسیر غرب به شرق بزرگراه جلال آل احمد از پل آزمایش ترافیک پرحجم بود.

شریفی با بیان اینکه در بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از میدان نوبنیاد ترافیک پرحجم بود، گفت: همچنین در مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی از تقاطع بزرگراه شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک امروز صبح تهران چگونه بود؟ / آمادگی پلیس برای ترافیک عصرگاهی

ترافیک امروز صبح تهران چگونه بود؟ / آمادگی پلیس برای ترافیک عصرگاهی