مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:152023-01-03سياسي

اختلاف نظر بین شورا نباید منجر به اختلال در عملکرد شهرداری شود


اختلاف نظر بین اعضای شورا نباید منجر به اختلال در عملکرد شهرداری ایلام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید هژبری شامگاه دوشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ایلام با بیان اینکه اختلاف نظر در بین اعضای شورا نباید منجر به اختلال در عملکرد شهرداری شود، تاکید کرد: اعضای شورا باید تعامل و وفاق، خدمتگزاری به شهروندان را سرلوحه کار خود قرار دهند و تلاش مضاعفی در راستای افزایش سطح خدمات شهری به شهروندان داشته باشند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید تلاش کنند تا اتاق فکری در جهت پیشبرد اهداف توسعه وعمران شهری تشکیل دهند و تلاش کنند منابع درآمدی پایدار در بخش خصوصی ایجاد کنند، گفت: این مهم جز همدلی و همراهی مجموعه شورای اسلامی شهر با شهردار و پرهیز از بروز اختلاف و عدم بخشی نگری به مسایل شهری میسر نخواهد شد.

معاون هماهنگی عمرانی استانداری ایلام ادامه داد: ما نیز از همه توان و ظرفیت موجود برای توسعه و زیباسازی و جلب رضایت شهروندان استفاده خواهیم کرد و از شهردار و مدیران شهرداری و اعضای شورا نیز می خواهیم شبانه روزی پای کار باشند و از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

برگزاری نشست های شورا به صورت علنی، دعوت از متخصصان، نخبگان و اصحاب رسانه شهر برای حضور در جلسات و نظارت مضاعف بر ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر و ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظر بین شورا نباید منجر به اختلال در عملکرد شهرداری شود

اختلاف نظر بین شورا نباید منجر به اختلال در عملکرد شهرداری شود