مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:052023-01-03سياسي

روایت مدافعان مازندرانی از «مردم یاری» سردار جان فدای ایرانی


تواضع و فروتنی، مردمداری و مردم یاری و اخلاص آن روی سکه شخصیت سردار شهید سلیمانی است که نامش بر پیکره مستکبران عالم لرزه می اندازد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: سه سال پیش و در آستانه سال نو میلادی و زمانی که جهان در جشن و سرور بود، جنایتی بزرگ در غرب آسیا و خاورمیانه قلب جهان را غمگین کرد و شهادت سردار سلیمانی، مردمان آزادیخواه جهان را سوگوار کرد.

تواضع و فروتنی، مردم یاری و مردمداری، اخلاص و خلوص نیست، تبعیت از ولایت و رهبری و عشق به میهن و حرم جمهوری اسلامی، ویژگی سرداری است که خود را سرباز ولایت خواند.

در حالی که نام سردار بر تن مستکبران و ظالمان جهان لرزه می انداخت اما محرومان و پابرهنه ها و ستمدیدگان، با دیدن وی امنیت و آرامش می یافتند و همچنان در سوگ شهید سلیمانی، می سوزند.

سید جواد حسینی که از سال های دوران دفاع مقدس همرزم سردار شهید سلیمانی بوده است، می گوید: سردار سلیمانی تنها مربوط به حوزه جنگ نبوده در حالی که ایشان یک انسان کامل بودند و سلیمانی از انقلاب و دفاع مقدس شروع نشد بلکه اجداد و نیاکان وی نیز فردی مذهبی و با اعتقاد کامل به خدا بودند.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه سردار سلیمانی بازمانده و عصاره تمام شهدای فرمانده دفاع مقدس بودند، اظهار داشت: این شهید بزرگوار همیشه و در طول عمر پر برکت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مدافعان مازندرانی از «مردم یاری» سردار جان فدای ایرانی

روایت مدافعان مازندرانی از «مردم یاری» سردار جان فدای ایرانی