مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:002023-01-03سياسي

حل مشکل انباشت زباله شهرستان چالوس


با دستور ویژه رییس دادگستری مازندران؛ انباشت زباله شهرستان چالوس در منطقه روستای «پلم کتی» متوقف و مقرر شد به محل دپوی پسماند شهرستان نوشهر منتقل و دفن شود.

- ایسنا/مازندران با دستور ویژه رییس دادگستری مازندران؛ انباشت زباله شهرستان چالوس در منطقه روستای پلم کتی متوقف و مقرر شد به محل دپوی پسماند شهرستان نوشهر منتقل و دفن شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین اکبری امروز با بیان اینکه مشکل زباله یکی از چالش های اساسی در استان است و رفع این مشکل عزم و اراده همگانی را می طلبد، اظهار کرد: توقف دفن زباله شهرستان چالوس در روستای پلم کتی به علت آلایندگی زیست محیطی برای مردم منطقه و ورود شیرابه ها به جنگل و رودخانه ها صادر شد.

وی افزود: برگزاری نشست های تخصصی در شورای حفظ حقوق بیت المال در خصوص مشکلات مردمی و زیست محیطی می تواند کمک شایانی برای استان داشته باشد.

رییس دستگاه قضا مازندران ، تصریح کرد: مقرر شد زباله شهرستان چالوس با نظارت دادستان مرکز استان، هماهنگی استانداری و فرمانداری های دو شهر مجاورهیچ زباله ای در جنگل و مکان بکر طبیعی روستای پلم کتی شهرستان چالوس دفن نشود.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکل زباله چالوس باید با همت، چاره اندیشی و حرکت برنامه ریزی شده مدیران شهرستان حل شود، افزود: اگر برای حل این مشکل ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل انباشت زباله شهرستان چالوس

حل مشکل انباشت زباله شهرستان چالوس