مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 08:352023-01-03سياسي

آرمان حاج قاسم یعنی قطع ید آمریکا از منطقه به زودی محقق خواهد شد


جریان مقاومت با ایثار و فداکاری شهید سلیمانی جانی تازه گرفت و آرمان حاج قاسم یعنی آزادی قدس شریف و قطع ید کامل آمریکا از منطقه را به زودی محقق خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه 13 دی ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دیگر همراهان ایشان، اظهار داشت: پیشقدم بودن حاج قاسم برای حل و فصل کارهای بر زمین مانده، حرکت بدون تردید و توقف برای حل مشکلات مردم و خنثی کردن توطئه های دشمن از برجسته ترین خصوصیات ایشان بود.

وی بیان کرد: مسئولیت پذیری در کنار شجاعت و شناخت میدانی، حل مشکلات را برای ایشان ممکن می کرد و از آن جهت که تمام تلاش و تمرکز او بر حل مشکلات و تامین امنیت عموم مردم بود، اولاً همه مردم را در نظر می گرفت و آنها را دسته بندی نمی کرد و ثانیاً از تمام ظرفیت های فکری، میدانی، نظامی و دیپلماتیک برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بهره می گرفت و رنج مجاهدت را برای امنیت و آسایش مردم با جان و دل پذیرا بود.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیروی از حاج قاسم گذاشتن قاب عکس ایشان روی طاقچه نیست، بلکه پیروی از حاج قاسم به معنای عمل به منطق مدیریتی و اصول زندگی فردی و اجتماعی ایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان حاج قاسم یعنی قطع ید آمریکا از منطقه به زودی محقق خواهد شد

آرمان حاج قاسم یعنی قطع ید آمریکا از منطقه به زودی محقق خواهد شد