مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 08:352023-01-03سياسي

قالیباف: شهید سلیمانی مردم را دسته بندی نمی کرد


مسئولیت پذیری در کنار شجاعت و شناخت میدانی، حل مشکلات را برای شهید سلیمانی ممکن می کرد و از آن جهت که تمام تلاش و تمرکز او بر حل مشکلات و تامین امنیت عموم مردم بود، - همه مردم را در نظر می گرفت و آنها را دسته بندی نمی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (13 دی ماه) بیان کرد: یاد و خاطره عزیز و شریف سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همراهانشان در سومین سالروز شهادت غریبانه و جانکاه ایشان را گرامی می دارم.

وی افزود: پیش قدم بودن حاج قاسم برای حل و فصل کارهای بر زمین مانده، حرکت بدون تردید و توقف برای حل مشکلات مردم و خنثی کردن توطئه های دشمن از برجسته ترین خصوصیات ایشان بود.

رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مسئولیت پذیری در کنار شجاعت و شناخت میدانی، حل مشکلات را برای ایشان ممکن می کرد و از آن جهت که تمام تلاش و تمرکز او بر حل مشکلات و تامین امنیت عموم مردم بود، اولا همه مردم را در نظر می گرفت و آنها را دسته بندی نمی کرد و ثانیا از تمام ظرفیت های فکری، میدانی، نظامی و دیپلماتیک برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بهره می گرفت و رنج مجاهدت را برای امنیت و آسایش مردم با جان و دل پذیرا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: شهید سلیمانی مردم را دسته بندی نمی کرد

قالیباف: شهید سلیمانی مردم را دسته بندی نمی کرد