مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 05:212023-01-03سياسي

10 هزار پرستار خانه نشین شده ایام کرونا در انتظار استخدام


معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان نظام پرستاری با اشاره به ایثار و فداکاری های پرستاران در ایام کرونا، گفت: خواسته اصلی ما این است که پرستاران خانه نشین شده بدون آزمون و بر اساس زحمات و سختی هایی که زمان موج های سهمگین کرونا کشیدند، - مجددا به کار دعوت شوند.

حمیدرضا عزیزی در گفت وگو با ایسنا، گفت: در ایام فراگیر شدن کرونا که فضای روانی خاصی هم بر جامعه حاکم بود برخی از نیروهای پرستاری در قالب نیروهای طرحی، تمدید طرح و حتی 89 روزه بر اساس نیاز کشور پای کار ایستادند و خدمت ارائه کردند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که حتی برخی از همکاران حوزه سلامت به دلیل کرونا خانه نشین شدند و خیلی از مشاغل دیگر هم دورکار شدند اما پرستارانی که عمدتا هم دهه هفتادی و جوان هستند، ایستادند و از سلامت مردم دفاع کردند.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره پرستاران، ادامه داد: ایشان تاکید کردند که باید به مشکلات و وضعیت معیشتی پرستاران رسیدگی شود و حتی صراحتا فرمودند که پرستاران کارگر فصلی نیستند و نباید با آنها به گونه ای برخورد شود که وقتی به آنها نیاز داریم کمکشان را بخواهیم و وقتی بار بیماری کاهش می یابد آنها را رها کنیم.

وی افزود: این درحالیست که با فروکش کردن آمار ابتلا به کرونا متاسفانه بسیاری از همکاران ما که نیروهای طرحی و تمدید طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار پرستار خانه نشین شده ایام کرونا در انتظار استخدام

10 هزار پرستار خانه نشین شده ایام کرونا در انتظار استخدام