مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 22:572023-01-02سياسي

استفاده از ظرفیت مجموعه های مردم نهاد برای شناسایی جاماندگان از تحصیل


مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری اصفهان گفت: ظرفیت شبکه مردم نهاد بسیج در شناسایی افراد جامانده از تحصیل و افراد فاقد اسناد هویتی به کارگیری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مسعود مهدویان فر مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه خانواده استانداری اصفهان، گفت: یکی از اهداف رسانه های بیگانه به ویژه در سال های اخیر زیر سوال بردن کارکرد سازمان های مردم نهاد انقلابی مثل بسیج بوده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که در مسائل و بحران های مختلف آسیب های اجتماعی، سلامت و امدادی از جمله پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و کمک رسانی در حوادثی چون سیل و زلزله، شبکه مردم نهاد بسیج، ظرفیت بی نظیر و یک نقطه قوت بوده است.

  وی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات این جلسه علاوه بر بسیج، از ظرفیت دستگاه های دیگری از جمله شبکه بهداشت، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و خیریه ها و دیگر مجموعه های مرتبط در کمک آموزش و پرورش برای شناسایی افراد جامانده از تحصیل استفاده خواهد شد.

مهدویان فر افزود: قطعا دستگاه های مختلف ظرفیت ها و اطلاعات متعددی دارند که با کنار هم قرار دادن این اطلاعات می توان در تکمیل این پازل بهره جست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت مجموعه های مردم نهاد برای شناسایی جاماندگان از تحصیل

استفاده از ظرفیت مجموعه های مردم نهاد برای شناسایی جاماندگان از تحصیل