مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 22:452023-01-02سياسي

ادارات از نظر حجاب در وضعیت قابل قبولی نیستند


معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: ادارات از نظر حجاب در وضعیت قابل قبولی نیستند و باید نظارت جدی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا ابراهیمی عصر دوشنبه در پنجمین جلسه ی ستاد عفاف و حجاب با اشاره بر رواج بی حجابی در جامعه در پی وقایع اخیر در کشور بر اجرای طرح فوری عفاف و حجاب به عنوان یک کار فرهنگی با ظرافت و دقت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بعد از وقایع و اتفاقات اخیر در کشور بی حجابی رواج پیدا کرده و در ظاهر اینگونه به نظر می رسد که دیگر نظارتی وجود ندارد گفت: وزارت کشور با تصویب طرح فوری عفاف و حجاب و جلوگیری از عادی انگاری و رواج بی حجابی در کشور در صدد اجرای عفاف و حجاب در جامعه است.

ابراهیمی با اشاره بر اینکه نظام ما جمهوری اسلامی و یکی از اصول تغییر ناپذیر ما اسلامیت است بر شروع اجرای این قانون از ادارات و نهادهای دولتی و تاکید کرد و گفت: ادارات از نظر حجاب در وضعیت قابل قبولی نیستند و باید نظارت جدی صورت گیرد.

وی از صداوسیما در جامعه به عنوان یک دانشگاه عمومی نام برد و افزود: امروز بیش از 200 شبکه معاند علیه ایران برنامه سازی می کند و صدا و سیما باید با توجه به نیاز جامعه و مخاطب برنامه تهیه کند تا مخاطب به دنبال شبکه های خارجی نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات از نظر حجاب در وضعیت قابل قبولی نیستند

ادارات از نظر حجاب در وضعیت قابل قبولی نیستند