مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 21:152023-01-02بين الملل

بیانیه «مقاومت اسلامی نجباء» در سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی


جنبش مقاومت اسلامی نجباء در آستانه سالگرد ترور ناجوانمردانه شهیدان سلیمانی و المهندس با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که این جنبش هرگز از گرفتن انتقام فرماندهان پیروزی منصرف نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جنبش مقاومت اسلامی نجباء در آستانه سالگرد ترور ناجوانمردانه شهیدان سلیمانی و المهندس با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که این جنبش هرگز از گرفتن انتقام فرماندهان پیروزی منصرف نخواهد شد.

نجباء با اشاره به اینکه اشغالگران آمریکایی و مزدوران آنها در این مدت برای حفظ آبروی خود با فریبکاری تلاش کرده اند که حجم تلفاتشان را پنهان کنند ، خاطرنشان ساخت: اما آزادگان جهان از میزان تلفات دشمن اطلاع یافته اند؛ زیرا با مشتی خاک نمی شود خورشید را پوشاند.

بیانیه فوق در ادامه افزود: با این وجود، ما هیچگاه آرام نگرفته و پرچم انتقام را همچنان برافراشته نگه می داریم تا زمانی که حضور آنان در عراق و غرب آسیا به طور کامل پایان یابد.

جنبش نجباء عراق با تکرار موضع همیشگی خود مبنی بر اینکه مذاکره مسالمت آمیز با اشغالگران جنایت پیشه، احمق و سلطه جو، فقط یک توهم بیهوده است ، اضافه کرد: این واقعیت به زودی بر همگان ثابت می شود؛ اشغالگران هرگاه روی آرامش ببینند، بر زیاده خواهی، سلطه گری، اقدامات خرابکارانه و مداخله جویانه خود می افزایند و هر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه «مقاومت اسلامی نجباء» در سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی

بیانیه «مقاومت اسلامی نجباء» در سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی