مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 19:402023-01-02سياسي

ماجرای جالب محل تدفین شهید احراز هویت شده در گلستان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ماجرای جالبی از محل تدفین و مزار شهید گمنام احراز هویت شده(نورمحمد مهدی یی) در شهر دلند روایت کرد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ماجرای جالبی از محل تدفین و مزار شهید گمنام احراز هویت شده(نورمحمد مهدی یی) در شهر دلند روایت کرد.

تیر ماه 1400 بود که ورود دو شهید خوشنام دوران دفاع مقدس عطر دیگری به استان گلستان داده بود، شهدا به استان آمده بودند اما قرار بود مهمان ویژه مردم شهر دلند رامیان باشند این دو شهید خوشنام پس از ورود به دلند و تشییع باشکوه بر دوش مردم قدرشناس این شهر در مسجد جامع سابق دلند آرام گرفتند اما چند ماهی نگذشت که هویت یکی از شهدای خوشنام دلند از طریق آزمایش DNA شناسایی و اعلام شد.

این شهید تازه احراز هویت شده کسی نبود جز شهید نورمحمد مهدی یی اهل شهرستان شاهرود استان سمنان، این شهید والامقام در 10 مهرماه سال 1340 در روستای میقان شهرستان شاهرود به دنیا آمد و در 16 آبان ماه سال 1362 در پنجوین عراق در عملیات والفجر 4 به شهادت رسید.

خانواده مهدی یی دو فرزند خود را تقدیم انقلاب کردند که شهید علیرضا مهدی یی در شهرستان شاهرود به خاک سپرده شد اما نورمحمد به عنوان شهید گمنام مهمان ویژه مردم دلند شده بود، خبر احراز هویت شهید مهدی یی برای خانواده این شهید به وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای جالب محل تدفین شهید احراز هویت شده در گلستان

ماجرای جالب محل تدفین شهید احراز هویت شده در گلستان